Sidor

Mar 6, 2017

De små detaljerna faller på plats

Det här med att vara egenföretagare är spännande och skitläskigt på en och samma gång. Friheten det innebär att faktiskt vara sin egen, att bestämma själv och göra det man vill är fantastik och oerhört inspirerande. Samtidigt ligger hela tyngden på mina axlar. Det finns ingen att skylla på om det går åt skogen. Om jag gör fel.

Och de där felen skrämmer lite. Det är en helt ny värld med mycket papper och byråkrati som ska bli rätt. Men det finns support på de mest fantastiska ställen och tider på dygnet, man måste faktiskt inte klura ut allt själv. Igår kväll satt jag gott och väl en timme och pratade med trevliga Erik på banken. Ja precis, igår kväll, för det visar sig att Swedbanks telefonbank är öppen dygnet runt och hjälper till och svarar på frågor. Tack vare Erik är nu ordning på bankgiro, kort, konton och annat smått och gott. Fantastisk service av en väldigt pedagogisk och trevlig man. Jag lär höra av mig igen Erik!

Nu tuffar vi vidare mot nya utmaningar!

No comments:

Post a Comment